Photo Set

commandersheena:

In one of my film classes last semester we had to tell a story in 3 pictures for a mini assignment so my friend and I did this

well clearly, he’d go in organics.

(via naturalcomedian)

Source: commandersheena
Text

stevenstelfox:

thesugarhole:

endlesslysherlocked:

image

I JUST SPENT 2 HOURS OF MY LIFE TRYING TO FIGURE THIS OUT. OMG. MOST DIFFICULT THING I’VE EVER DONE.

I CAN’T FUCKING DO IT FUCK

let me reblog this again

AND YES! I FINISHED IT! :D

I CAN’T FUCKING DO THIS SHIT FUCK

I’M NEARLY FINISHED BITCHES

this is fucking addictive aksldjaklsdj I CAN’T 

imageI did it! omfg! 25 minutes!

ah i forgot i had this in my likes

gonna play it! why not

fuck, over an hour
protip: don’t drink while playing that

(via naturalcomedian)

Source: sou-inseguro
Text

thranduil-the-elven-king:

if Leonardo DiCaprio doesn’t get an oscar this time around I’m going to write everyone’s URL down that reblogs and likes this and send it to him saying that we all think he deserves an Oscar.

(via naturalcomedian)

Source: thranduil-the-elven-king
Photo

naturalcomedian:

slenbee:

rileyomalley:

tidy-cats:

illogicalrabbit:

whitetail-music:

unstickyhunter:

redmiel:

uninhibitedandunrepentant:

neurotoxinsonline:

mizaninc:

scpwiki:

gunchameleon:

revolverfucker:

ruingaraf:

offendedbydjinns:

SCP-102 is a house that gives you superpowers

fukkin rad

aww SCP-415 is just an adult male with organ regeneration powers who’s perfectly nice to the staff, if afraid of medical equipment and prone to zapping out of existence and returning with slightly unsettling body modifications

http://www.scp-wiki.net/scp-575

okay so basically: make a suit that is entirely coated with hardened calcium and go and approach it. COVER SELF IN CALCIUM

I GOT FUCKIGN…..BAD JOKE TOMATOES

I AM LAUGHGIGN SO HARD HEL P? ??

i got medieval bootstrap program / v \

i got scp-513 which actually sounds kind of terrifying 

502, some box that becomes organs

this is weirdly reminiscent of my life

399. A ring that, when worn, drains available nearby energy to basically do anything it wants within a 5 m radius.

So I stand in a CBD and I become GOD.

OR

I stand in a massive crowd and become GOD AND DEATH. >D

SCP-772 - Giant Parasitoid Wasps

I don’t even know what this is

SCP-1797

(for my art blog I die because tumor cats)

not even gonna bother with the one for this blog.

that’s good enough.

Cat tumors. I’ll literally be Steven Universe.

http://www.scp-wiki.net/scp-1536

I got a cloning football that turns people into it.

http://www.scp-wiki.net/scp-290

http://www.scp-wiki.net/scp-106 Nuuuuu. :c

http://www.scp-wiki.net/scp-602

…silent hill 4 anybody??? fml

http://www.scp-wiki.net/scp-667

A field of vines that eats people that’s also filled with ‘fairies’ …seems legit

SCP-1816

An unidentified tree that will only affect pregnant mammals. Access to SCP-1816 is forbidden to all female personnel.

I got scp-006. very few followers. :(

Source: postpunkwithnail
Photo

reilpikram:

How I imagine the hotel neighbors.

XD all the scared people, maybe calling 911 occasionally. poor poor people.

(via naturalcomedian)

Source: reilpikram
Audio

da-howel:

dans-clavicle:

nahshaw:

I WANT TO KILL SOMEBODY AND HAVE THIS AS THE BACKGROUND MUSIC

JESUS CHRIST THIS IS THE SWEET GOLDEN NECTAR OF LIFE

JESUS HAS ARISEN AND THIS IS HIS SOUNDTRACK

DEAR GOD HAVE I DIED?!?! THIS IS THE SINGLE MOST AMAZING THING I HAVE EVER HEARD (aside from Markiplier’s voice of course.) I JUST ADIF;BGFFADSKJLHFSJLAKHAFKJL

(via naturalcomedian)

Source: exuberant-imperfection
Photo

So guys, i submitted a photo to Minx the other day, and had been waiting patiently to see if she used it. 

SO, after school today, i went down to my friendly public library before i had to go to an appointment. basically, i was scrolling through my youtube subscription feed, when lo and behold, my fanart was ON ONE OF HER VIDEOS!!!!!!!!

so, silently freaking out, I shoved my phone in my best friend’s face and whisper/yelled

omg, omg!!! minx used my video!!!!! she used it!!!”

lets just say that I’ve been shaking ever since. (and I have extremely low self-esteem, so the fact that 1/2 a million could see my art terrifies me.)

Photo

if a sup guy grew a beard. OH GOD WHAT HAVE I DONE?!?!

Link

http://naturalcomedian.tumblr.com/post/72488646574/tealrallythong-naturalcomedian-hiu11234

naturalcomedian:

hiu11234:

naturalcomedian:

hiu11234:

tealrallythong:

naturalcomedian:

hiu11234:

naturalcomedian:

leonsmommy2009:

naturalcomedian:

serepic:

naturalcomedian:

So y’all ship it but you won’t tell me why.

hmmmm, why? Is there really a need to know the reason why?

Yes, considering I…

XD ok, i have to admit, i did not expect that. (frankly, its pretty cool being shipped with mark) I don’t understand that at all. X3

Yah it’s kinda cool, I just don’t understand why I’m shipped with him without a solid reason. But things just kinda snowballed to this point.

yep, thats how it happens. someone is like “hey, they’d be a cute couple” and then everyone is like- “OMG they’re my new OTP!!!!” (no offense, I ship random people sometimes) :3

Haha, no offense taken, just never thought I would be part of ship.

it’s pretty interesting, I would personally love to watch and see how quickly this ship grows, you know?

Source: naturalcomedian
Link

http://naturalcomedian.tumblr.com/post/72488646574/tealrallythong-naturalcomedian-hiu11234

naturalcomedian:

hiu11234:

tealrallythong:

naturalcomedian:

hiu11234:

naturalcomedian:

leonsmommy2009:

naturalcomedian:

serepic:

naturalcomedian:

So y’all ship it but you won’t tell me why.

hmmmm, why? Is there really a need to know the reason why?

Yes, considering I…

XD ok, i have to admit, i did not expect that. (frankly, its pretty cool being shipped with mark) I don’t understand that at all. X3

Yah it’s kinda cool, I just don’t understand why I’m shipped with him without a solid reason. But things just kinda snowballed to this point.

yep, thats how it happens. someone is like “hey, they’d be a cute couple” and then everyone is like- “OMG they’re my new OTP!!!!” (no offense, I ship random people sometimes) :3

Source: naturalcomedian